Contact. Wij beantwoorden uw mail meestal binnen 8 uur - DMC Massage

Ga naar de inhoud

Contact. Wij beantwoorden uw mail meestal binnen 8 uur

Klantenservice
Onze voorkeur gaat uit naar Email contact
Behandelingen  
Omdat we onregelmatig aan het behandelen zijn is het voor ons niet altijd mogelijk om uw telefoon oproep te beantwoorden.
Wanneer we aan het behandelen zijn nemen we de telefoon NIET aan omdat we aandacht willen geven aan de behandeling.
U kunt natuurlijk wel een bericht inspreken dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug..

Jan Snip.
Masseur en atlas-lumbaal specialist

Stuur een email naar Jan
Mobiel: 06 1077 8642
Betaal snel en makkelijk je




Vraag vandaag nog een demo massage aan
Masseur WillemSnip
Willem Snip.
Massagetherapeut, Manager.
Tel nr: 0592299918

Betaal snel en gemakkelijk je

Referenties
  • Rick Arts
  • Senior WFM Consultant Overheid
    3 augustus 2016, Rick was een klant van Willem
    Als ik weer opsta na een behandeling van Willem, baal ik er elke keer van dat hij er maar één keer in de week is. Willem verstaat zijn vak als geen ander; ik heb nog nooit een therapeutisch behandelaar meegemaakt die mij zo kan lezen, zonder dat ik dat expliciet hoef aan te geven. Willem begrijpt ins

  • Richard Ran
    Senior Accountspecialist bij Tempo-Team
    12 februari 2016, Richard was een klant van Willem
    Willem Snip werkt op een hoog niveau van vakmanschap en een oog voor detail.

  • Arjan Hofman
    Business Analyst - CX&D at GrandVision NV
    5 december 2011, Arjan was een klant van Willem
    Willem is al enkele jaren onze vaste masseur voor ons kantoor in Groningen. Sinds anderhalf jaar ben ik zelf ook regelmatig op dat kantoor en mag mij onder de gelukkigen prijzen die door Willem worden gemasseerd. Ik heb in de loop der jaren vele andere stoelmasseurs meegemaakt, maar Willem is voor mij de beste.
    ...
    Meer weergeven
  • Jan Koops
    Publicist, Free-lance journalist, theoloog en streekspeurneus
    29 augustus 2010, Jan was een klant van Willem
    We hebben Willem ingehuurd voor stoelmassage bij de introductie van het eerste Arbo-meerjarenbeleidsplan. Omdat dit erg geslaagd was hebben we vervolgens een pilot gedaan op een grote afdeling waarbij het ziekteverzuim ontegenzeglijk daalde. Het hoger management laat vervolgstappen over aan de afdelingen
    ...

  • Johnny Hogenbirk
    Docent Informatica & Software Development, Software Architect, Product Owner KickerPlaza
    5 juli 2010, Johnny was een klant van Willem
    Ik van Willem bij 2 bedrijven stoelmassage gehad, met een tussenpauze van een paar jaar. Na een paar massages had ik echt een gevoel dat het meehielp mijn RSI-achtige klachten te verlichten. Daarnaast geeft hij goede persoonlijke adviezen en is hij betrokken. Dat helpt ook. Een aanrader dus
    ...

  • Lars van der Las
  • VP Client Service Manager EMEIA @ Transcom
    22 mei 2010, Lars was een klant van Willem
    De diensten van Masseur@Work zorgen binnen Transcom voor een vast moment van rust en ontspanning. De stoelmassages nemen kleine lichamelijke klachten weg en werken preventief. De prettige samenwerking met Masseur@Work leidt indirect tot een lager ziekteverzuim en er wordt wekelijks door masseur @ work massage`s gegeven.

Terug naar de inhoud